Hari ke 26 aku dan anak ku...

Assalamualaikum wbt,

Memang ternyata sunyi sepi giler blog aku nih..
orang nk bace pun x de mood...
ape tidaknyer..boring kan..hehe..
so kat sni aku nk share sket pengalaman aku mase tgh pantang ni..

bln lepas 25 hb alhamdulillah..syukur..
aku selamat bersalin anak lelaki secara pembedahan di pusat perubatan islam ar-ridzuan ipoh,perak.
anak aku mase besalin tu 2.5 kg je..
memang kecik..x padan macam ibu dan ayahnyer..hehe..
xpe janji ank selamat dan sehat..

aku dengan suami memang rancang buat "operate "
sebab kami memang da fobia...
kami x nk perkara yang sama berlaku pada kami lagi...
kami redha dengan ketentuan Allah swt..
sebab Allah sayangkan anak kami  Nur Shafia Shazi ( 21 Oktober 2011)

kini,
aku dah ade anak lagi..
anak yang memberi sinar, harapan buat kami..
ank sulung kami, kami x pernah lupa..
ia nya tetap kami sayang sangat2..
ibu x dapat nk ziarah shafia pade hari raya tu..
sebab ibu dan adik dalam pantang..

adiknya, di beri nama..
Muhammad Shameer Shazi..
hari ni hari ke 26..
akainya dah panjang..pandai..
siang asyik nk tdo je,
malam pandai x nak tido..

hinggakan malam td aku dah x reti nk buat macamne da..
dodoi kan x mo tdo, tukar pampers pun x nk tdo, sembang pun x nk tdo juge..
last sekali..suami aku ambik puting..sumbat..baru diam..tp tetap gak x nk tdo..
aku buat2 tdo..tgk2 ank ku dah tdo dengan sendiri..
hehe..gitu je caranya kot..

aku dan suami memang seronok sangat bile dah ade anak ni..
kalau lah kakaknye /Nur Shafia Shazi ade..
lagi seronok la kami..
kami terbayang2 je shafia..
ibu amat merindui mu ank ku Nur Shafia Shazi..

1 comment:

  1. Sedih k.su baca blog k.su..naluri keibuan amat menyentuh..
    Semoga arwah Nur Shafia Shazi berbahagia di syurga..
    Amin...

    ReplyDelete