COMING BACK MY OWN BLOG...

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera,

Ya Allah lama sangat-sangat aku tak menjengah blog ni..dekat 3 tahun..
Bukan ape, aku dah ade profession baru..so aku mmg btul2 sibuk mengendalikan kerjaya baru aku.
ni aku dapat update and teringat pun sbb aku tgh dalam proses "bercuti" panjang menunggu kelahiran anak aku..insyAllah.

Pelbagai dugaan dan cabaran aku harungi sepanjang tempoh 3 tahun..
so mule2 ni aku mmg dah byk tinggal pasal blog ni.
nk edit nk update pun dah x reti..
aku kena search la balik nnt..
kalo ade sesape yang sudi nk ajar aku camne nk buh picture kat blog aku ni tlg ajar aku ye..

aku x de harapan lain kali ni..
aku nak sangat aku dan anak aku kali nii selamat dilahirkan itu je.
aku fobia sebenarnya sebab mase arwah anak aku yang 1st meninggal semasa aku nk bersalinkannyer..

ok la kwn2..kalo ade info n cara2 nk masukkan gambar kat blog ajar aku ye..
n aku pun nk gak side income lebih sket nnt dlm pantang..
nk harap gaji..adoii..aku hari-hari berulang ipoh-bukit gantang..
sebab disitu lah tempat kerja ku...

No comments:

Post a Comment